Jak postupovat při případné reklamaci
Vážení zákazníci,
naším cílem je udržovat tu nejvyšší kvalitu v poměru k prodejní ceně. Při potisku lepicích pásek se na různé fóliové a jiné materiály nanáší různé barvy. Neustále zkoušíme fólie, papír a barvy našich stálých i jiných dodavatelů, abychom pro vás naše zákazníky dokázali vyrobit vždy ten nejlepší produkt. Standardně doporučujeme objednávat zásobu na cca 6 měsíců. Delší skladování pásky může způsobit její znehodnocení.
Pokud se u vaší zásilky objevil jakýkoli problém, rádi bychom tento problém důsledněji prozkoumali. Proto vás prosíme o zaslání nejméně 5 rolí potištěné lepicí pásky. Pokud vaše zásilka byla větší (nad 500 rolí) prosíme vás o zaslání nejméně 15 rolí, a to z různých krabic zásilky (balení je po 36 ks.) na naši adresu. Není to z důvodu, že bychom vám nevěřili, ale proto, že chceme tyto problémy vždy zjistit, abychom se jich v budoucnu vyvarovali. Každá produkce je totiž ve výrobě dokumentovaná včetně druhů barev, materiálu, lepidla, náboje korony atd. Tak můžeme být s vaší pomocí ještě lepší.
Pokud vadu potvrdíme, nabídneme vám plnění ve formě dodatečné zásilky nebo jiné odškodnění dle domluvy.
Vaše reklamace směřujte na tento e-mail: pasky@pasky.cz
Přečtěte si: Co je potřeba pro zpracování grafického návrhu?